Log in

I forgot my password

Latest topics
» Medela Harmony
Tue Mar 05, 2013 3:45 pm by alliey.5241

» Medela PIS
Tue Mar 05, 2013 3:42 pm by alliey.5241

» Quinny Zapp
Tue Mar 05, 2013 3:36 pm by alliey.5241

» Testing tickers, Avatar,Signature Etc
Mon Dec 05, 2011 10:28 am by mrssyediz

» Selamat Datang!
Mon Dec 05, 2011 9:47 am by mrssyediz

» Aktiviti Penyusuan Susuibu sepanjang Bulan Julai 2011
Wed Jul 13, 2011 7:16 pm by Hayatie

» Salam kenal..
Wed Jul 13, 2011 7:13 pm by Hayatie

» Hai saya orang Baru
Mon Jun 20, 2011 2:00 pm by Hayatie

» oooouuuh~ terjumpa sudah!
Mon Jun 20, 2011 1:02 am by Hayatie

Cit Chat Cak

koleksi zhulian

View previous topic View next topic Go down

koleksi zhulian

Post  mamababy on Thu Nov 12, 2009 4:16 pm

wah dh lma daku xjnguk sni..makin meriah ye..
jemput la kwn2 sume beli zhulian plak..

PRODUK KELUARAN DARI ZHULIAN SEMEMANGNYA PRODUK YG BERKUALITI. DAN JUGA KELUARAN COMPANY YG KUKUH DAN LAMA BERTAPAK DI MALAYSIA. LEMBGA TABUNG HAJI ADALAH SALAH SATU PEMEGANG SAHAM YG TERBESAR DLAM ZHULIAN...JADI JGN RAGU2 ATAU WAS2 UTK MEMBELI ZHULIAN.

TAWARAN NOV'09.....!!!

SIGN UP SEBAGAI AHLI ZHULIAN RM68 AKAN DPT "ZHULIAN VOUCHER TUNAI" SBNYAK RM30!!... CEPAT DAFTAR!! SBLUM OFFER TAMAT
BUKAN AHLI LESS 10% DR HRGA YG TERTERA..


MENGAPA ANDA PERLU DAN HARUS MEMBELI BRANG KEMAS ZHULIAN? APA KELEBIHANNYA?

* BRg KemAS ZhuLian SgAt CANTIK , BERKUALITI & MURAH....
* adA cIri MAgneTic yG bAik TuK kesIhaTAN
* dPt BerJimaT leBih BnyaK.KenAPA?
- cntoh: hrga rantai leher emas 916 biasanye dalam RM1200-1500 )yg biase2 aje designnye).Tp kalu brg kemas Zhulian yg sma designnye harganya baru RM200-300.kat situ dh berapa anda jimat?.Duit lebih tu anda boleh simpan di akaun anda.

* TaK peRlu RisaU dgN peRagut apaBila BErGaya ketIka KeluaR
-selalunya org beli emas 916 knonnye tuk buat pelaburan... cntohnye boleh jual atau gadai ketika dalm kesusahan.bleh dikatakan smpanan lah... tp mcm mana kalu brg kemas tu anda pakai tp dirompak atau diragut.serta merta wang simpanan atau harta anda hilang.....tp bila pkai zhulian tak perlu takut dgn peragut...kalu peragut ragut pun kita tak perlu bertarik2 dgn peragut.. lepaskan aje sbb bukan anda rugi tp peragutlah yg rugi... anda boleh beli lagi sbb harganya sgatlah murah berbanding emas 916.wlaupun murah sgt berkualiti

* mUraH & bErKualiTi.KenaPA?
-tahukah anda , emas 916 tu sbnarnye campuran logam, atau dawai karat.anda byangkan campuran seperti jemput2lah... di campur dan di adun jadi terbentuklah emas.... 916 tu adalah 91.6% adalah kononye emas (blum tentu emas) dan 8.4% adalah campuran logam dan dawai. Kmungkinan ada penipuan kat sini.tp adakah kita tahu?tak tahu.... tp Zhulian emas sadurannye adalah emas 10 lagi bagus dari emas 916.knp berkualiti?anda pakai brangan kemas utk cantik dan bergaya kan? cantik tu hnya nmpak diluar kan.cntohnye bhgian luar cincin tu.. hnya nmpak kilat atau kilauan di bhgian luar shaja.di bhgian dlm nye kita atau org lain tak nmpak.sbb tu zhulian hnya buat saduran emas sahaja... bhgian dlam adalah aloi/logam yg kuat.jadi emas zhulian di sadur di atas aloi trsebut.. sbb tu murah dn brkualiti.buat apa byar lebih tuk bhgian dlm yg kita atau org lain x nampak?....

ni link blogku http://papamamababy.blogsot.com/ Very Happy

mamababy
Kenalan Baru

Posts : 44
Reputation : 0
Join date : 20/05/2009
Age : 33
Location : atas kerusi..

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum